maandag 26 mei 2014

Opgeslagen foto's en vondsten uit het "Hart van Grave" zullen verwerkt worden in deze Blog.

Steeds zal ik deze Blog aanvullen en veranderen met foto's die ik in archief opgeborgen had, en met vondsten die ik geconserveerd heb afkomstig uit de stort  gevonden naast de A50   weergegeven.

Vele foto's heb ik geschoten tijdens de opgraving in het
"Hart van Grave"
vondsten verzameld dat ik nog in depot heb liggen en nog niet
gebruikt heb op deze site. Hier zal komende maanden aan gewerkt
worden, deze Site gaat helemaal op de schop en bijgewerkt
worden, de Site blijft gewoon in de lucht maar er zijn artikels in
deze Site die veranderd worden of aanvulling krijgen van foto's
en vondsten die ik nog tijdens het uitgraven van de bouwput
en naast de A50 heb ontdekt deze daterend uit de
12 e  tot in einde 19 e eeuw.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi overzicht, en wat een tijd moet dit onderzoek gekost hebben. Mooi dat dit voor de toekomst bewaard blijft.

    BeantwoordenVerwijderen